søndag 18. januar 2009

50 års bursdag

50års feiring! Innbydelsene lagde vi bla. av dukstoffene vi brukte på festen - tok det igjen på kortet jeg lagde også. Må jo ha litt stil :-)Bjørnar, mannen til en venninne fylte 50år i helga - til den anledning lagde jeg denne løperen. Dette er mitt første prosjekt i år....... Den er sydd etter størrelsen på spisebordet deres og litt fri fantasi. Noe mønster har jeg ikke brukt, men har sett noe lignende! Fører dette opp som mitt ferdige prosjekt under januar i sidebar.
"Vi" lagde overraskelsesfest til han og det kom 51 stk. Reaksjonen hans.........joda - lugn som alltid - men det var absolutt vellykket og vi hadde det helt toppers alle mann. Bakte sjokoladekake og gulrotkake til selskapet også.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har lenge sett etter en pen løper som skal passe til spisestuebordet vårt... uten å ha funnet noe jeg er fornøyd med. Men nå er jammen den perfekte løperen kommet på plass :-) Tusen takk, Tone :-)