torsdag 22. januar 2009

Ny Round Robin - husflidslaget


Her er starten på min nye Round Robin. Vi har ny RR gående i husflidslaget. Vi er 11 stk som er med på denne runden og RR skal være ferdig til julemessa slik at vi kan ha de med på utstilling da. Denne gangen er det litt opp til hver enkelt hva det ferdige produktet skal bli, men vi har laget et opplegg med en firkant i midten (etter eget ønske) og log cabin rundt. Broderi, blonder, perler, knapper og stæsj blir det vel noe av også. Nå må jeg bare vente til november og se hva resultatet blir - gleder meg :-) Som ønske har jeg fargen RØD med små innslag av sort. Tenkte kanskje at dette skal bli en rød julepute (uten julestoffer).

2 kommentarer:

Tonje sa...

Hei. Nå er det visst en stund siden jeg har vært her inne hos deg... Her var det mye fint å se på siden sist.

Den hjerteblokka her var utrolig søt. Jeg er så glad i hjerter...

pip sa...

Spændende - din firkant ser rigtig flot ud med det røde hjerte.