søndag 8. mars 2009

KJEMPEHELDIG JEG VEL .........

I dag har jeg bursdag og se hva jeg fikk av min kjære mann og barn. Dette må vel være den beste stoffbiten jeg kunne tenke meg. Ønsket meg både stoff og penger og hvilken bedre måte kunne det gis på. Skal bli deilig å bruke pengene på NQF Olavsgaard senere i mars, gleder meg allerede. Tuuuuuuuuuuusen takk :-) Tja, bøtte fikk jeg også - er som sagt syk og de syntes vel jeg trengte en ny spybøtte også i anledningen!!! Til alle dere kvinner - gratulerer med dagen.

5 kommentarer:

Julie sa...

Happy birthday!! Hope you are feeling better soon.

Rita sa...

Gratulerer ! For en kjekk presang du har fått.

stufenzumgericht sa...

Thanks for your heartwarming words on my blog. I don't understand very much of what is written on yours, but the photos of your works says more than a thousand words and what your're showing is very inspirating, too!!!
Yours, Martina

F.Gina sa...

Thanks your visit ! I like your blog, I will come back :))

Sølvis blog sa...

Original utformet gave!