mandag 23. mars 2009

Tur til NQF Olavsgaard

Har hatt en flott tur til NQF Olavsgaard i helga. Vi var en gjeng fra Vang hobby og husflidslag som skulle i vei, koselig og reise sammen :-) Jeg satt på med noen innover lørdag. Lå over hos min kjære søster og fikk healende behandling, og satte på med noen andre hjemmover søndag, kjempeheldig jeg vel. En stooor takk til "alle jentene". Spennende og se alt det nye som er kommet og det blir mange inntrykk og fordøye på en gang. Lørdag var det veldig mange besøkende og trangt om plassen, søndag var det god plass og bedre luft :-)Inger og Bente har lyst til å shoppe
Guri studerer teknikken i dette lekre bildet
Eli Berit og Marit kikker på de lekre stoffene og valget ble på de sorte/berse stoffene
Bildet forteller sitt - helt fornøyelig med alle butikkene. Dette ble resultatet etter helgen + at jeg har kjøpt noen gevinster til husflidslaget - men det er hemmelig! Det ble lite stoffer denne gangen, men litt "andre" ting er også veldig fornøyelig. Nå blir det bare spennende og se om jeg kommer i gang og får brukt noe av dette. Musematta er i bruk nå da :-) Blir nok mest titting i blader og bøker med det første. Flott utstilling også, har tatt ca 250 bilder som jeg kan kose meg med, studere og nyte i lang tid. Man får bedre til til å fordøye alt når man har bilder og se tilbake på - blir som å se i en flott bok og drømme seg bort.............Disse magnetene måtte jeg også ha, det stemmer ganske bra på meg i alle fall! Og etter en natts søvn så bobler det i hodet på meg og planene begynner og ta til....., tiden vil vise :-)

1 kommentar:

QuiltedSimple sa...

That looked like a very fun time!
Kris