tirsdag 10. mars 2009

Ulltrekk til sko...........

Når min datter skulle på lasskjøring fikk hun høre at det var lurt og dra ullsokker utenpå skoene for å holde varmen. Da hun skulle bruke nesnalobber så er det ikke så greit å få stooooore nok ullsokker til å dra utenpå disse. Tenkte litt og så satte jeg i gang! Først med å tove 2 ulljakker som jeg fikk av ei venninne, tusen takk Torill.
Så sydde jeg doble såler
og under arbeid så ble nå dette skotrekket til på et vis. Lagde masse knapphull så skolissene kunne trees også. Det ble ganske tykt å sy noen steder, så måtte avse noen nåler på dette......... Ble fornøyd med resultatet.
Min datter var også veldig fornøyd under turen og hun holdt varmen på beina. Turen fra Ljørdalen til Grundset marten, Elverum tok fire dager og de hadde en strålende tur og en flott opplevelse. Et par dager kjørte de hestedrosje i Elverum også, et flott arrangement.

1 kommentar:

May Britt sa...

Kjempestilig. Tror nok hun holdte seg varm på beina med disse.