onsdag 6. mai 2009

Gardinkappe

Hjertekappen er nå ferdig og den henger på soverommet sammen med hjerteteppet. Dette er et prosjekt jeg har brukt lang tid på. En stor takk til Inger som for mange år siden skar opp alle bitene til meg. Det tok nesten noen år før jeg startet syingen også. Deilig å få ferdig et slikt lang............prosjekt. Dette var i utgangspunktet mønster på et stort teppe, men jeg valgte å lage et lite teppe og en gardinkappe isteden.
Teppet har vært ferdig og hengt oppe en stund. Dette var en utrolig morsom og rask teknikk når jeg først sydde det:-) Har igjen 3 blokker, noen forslag til hva jeg kan bruke de til?

5 kommentarer:

Inger Anne sa...

Det ble stilig. Du kan lage brikke på nattbord eller kommoder. Kanskje en toalettmappe i samme stil ? Pompadurposer - som jeg syns er kjempefine å bruke . oppbevaringsposer ? pynteputer ?

jofridsquilt sa...

Resultatet vart flott synes eg. Lykke til med ein ferdig gammel-ufo. Helsing Jofrid

Rita sa...

Det ble kjempefint med kappen. Har du nattbord, tenkte jeg også på brikker, eller pynteputer.

Lisbeth. sa...

Det ble kjempestilig. ;)

QuiltedSimple sa...

Very very pretty! Love the colors you used
Kris