søndag 17. januar 2010

Kreativ award

Jeg har fått en fin kreativ blogger award av Hobbyvenn
Setter stor pris på den, tusen takk :-).
Med awarden følger det en utfordring om å komme med 7 fakta om seg selv og her kommer de:

1. Jeg er gift og har to barn.
2. Er kreativ og glad i å skape ting. Min store lidenskap for tiden er quilting :-)
3. Glad i å fotografere.
4. Sitter som leder i quiltelaget og i styre i husflidslaget.
5. Har dilla på snømenn.
6. Glad i å danse + DDR.
7. Er en god venn med tredemølla.

Jeg ønsker egentlig å gi denne awarden til alle kreative bloggere som gir meg masse inspirasjon, men med denne award følger noen regler. Har derfor valgt å gi awarden videre til disse 7 bloggere:

Elins systue
LeKaQuilt
Grethe's Flittige Hender
Mrs Moen
Bodil hobby og foto
Mitt lappeliv
Blåbærtua

Reglene for denne awarden er:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til den personen som ga den awarden
3. Fortell 7 fakta om deg selv
4. Velg 7 andre du vil sende awarden til
5. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

2 kommentarer:

Grethe sa...

Tusen takk for award.
Ha en fin kveld og ny uke, klem fra Grethe

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Takk, ha en fin og kreativ uke:-)