tirsdag 30. mars 2010

Vikingskipet

Min sønn skal på et av verdens største dataparty i Vikingskipet i påsken. Temaet for TG10 er submerged, som betyr noe sånt som noe som er komplett dekket av veske, som regel vann. Her ser dere hans forslag om temaet. Han har snekret seg en hylle som han skal bruke på TG i påsken og trengte et lite forheng. Hylla står ikke hjemme så den får jeg ikke tatt bilde av. Han var inne på nett og fant denne flotte fisken. Fisken tok jeg utskrift av og strøk den over på stoff. Etterpå sydde jeg bildet fast på det blå stoffet. Laget en liten løpekant øverst så han får hengt det opp.Her har han brukt samme mal av fisken og tegnet over på stoff.
Jeg sydde rundt fiskene på maskin, mens han vrengte og stappet de. Håndsømmen sparte han til meg. Flott teamwork :-)
Kos deg på TG i påsken Erik Andrè.

3 kommentarer:

Grethe sa...

HERLIG...så artig og hyggelig gjort.
God Påske :0)

Lisbeth. sa...

Det var da noen flotte fisker da du, tipper det blir en del ungdom i vikingskipet denne gangen også.. men bare en med sånne tøffe fisker :D

Oline sa...

Oj sann, burde eg også ha laga noko til TG??? For eg har også min sønn der, men det einaste eg tenkte på å sende med var mat!!! Typisk mor! Ja dei kosar seg nok skikkelig, akkurat som vi med blogginga! Blir spennande å sjå kva du skal lage av dei lyse stoffa!