tirsdag 15. juni 2010

Utfordring..

Boka som dere ser litt av på bildet har jeg hatt i noen år. Der har jeg notert hva de forskjellige har fått til jul - faktisk helt siden 1989...... utrolig så fort tiden går. Vi har fått en utfordring på Early Bird Christmas Crafting som innebærer og lage et boktrekk/dekorere en Christmas Crafting Jornal. Snømannen har jeg brodert på min Husquarna Orkide for mange år tilbake (deilig endelig og få brukt et av broderiene) og siden jeg har dilla på snømenn er det vel ikke noe som er koseligere en å lage boktrekk med snømann på :-) Trekket var raskt og sy og så koselig det blir og ta fram boka nå. Hadde noen snøfnugg knapper som passet helt perfekt - jeg elsker jo snømenn :-)

7 kommentarer:

Rita sa...

Det må være kjekt å kunne sitte å se tilbake på hvem som har fått hva mange år tilbake. Nå ble jo boka kjempefin - =ekstra kjekt :))

tubakk sa...

Du gir deg ikke med den jula, og nå har jeg fått helt dilla selv. Har en slik bok jeg også, men uten trekk. Kanskje på tide å sy et trekk? Dette ble jo iallfall kjempefint. Ha en riktig god dag!

hobbyvenn sa...

Så flott boktrekk. Du er så flink til å sy...

LAPPETUSSA sa...

Kjempesmart med slik bok:D Husker ikke hva jeg kjøpte til mine forrige jul jeg:(
Kjempeflott trekk du har laget også:D

Torild sa...

Vet du at du er utrolig flink.og kreativ.Glad jeg kjenner deg.Klem

Elly D sa...

The snowman embroidery is very cute :) You are way ahead for Christmas ;)

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Så smart å ha en sånn bok; jeg har årene spredt litt her og litt der og finner antageligvis ikke alle om jeg skulle lete!