fredag 11. juni 2010

Vel....

Har akkurat hatt et innlegg som fortalte at det var 200 dager igjen til jul......... Mange som ønsket seg en god varm sommer før man tenker på vinter igjen, skjønner jeg ut fra kommentarene i forrige innlegg. Jeg ønsker meg også en god varm sommer. Grunnen til at dette innlegget passet så bra er fordi jeg er med på juleutfordringen Early bird Christmas crafting Har laget litt julepynt, 2 inchie ornaments og det passer jo bra.
Var med på en Christmas swap med inchie ornaments før julen i fjor. Lagde ferdig 4 stk som jeg ga bort men disse ble ikke ferdige - nå er de det :-) Detaljbilde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så flink du er.Smått og pirkete.Kjempe nydelig.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

tubakk sa...

Har sagt det før; disse er helt nydelige! Håper du vil selge en av dem til meg;-) Eventuelt kan jeg bytte mot noe som jeg lager. Ha en super helg.