fredag 30. juli 2010

Nå er jeg endelig i gang :-)

Etter å ha ryddet og vasket litt på syrommet kom lysten til å sy. Dette hjerteteppet er noe som har tatt form etter mange års hjertesamling. Har jeg sydd et nytt hjertemønster, eller har lært noe nytt på et kurs så har det også havnet her. Den siste biten - er et lite hjertestoff jeg fikk av min julekalendervenn i fjor. Det er fornøyelig og jeg koser meg med dette hjerteteppet, noe skal man jo ha dilla på :-)
Her har øverste del kommet på plass.
Så over til neste.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så fint det ser ut.Gleder meg å se det ferdig.Lykke til.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Oddbjørg sa...

Jeg har også litt "dilla" på hjerter. Dette ser fint ut så langt, så du får nok et flott teppe til slutt.
Ha en fin lørdagskveld!

annemariesquilt sa...

Heia dette blir fint og fargene er helt i min gate, lykke til..

Sølvis blog sa...

Dette ser spennende ut - gleder meg til å se det ferdig

Torild sa...

Så spennende da.Du er ei ordentlig hjertedame.Gleder meg til å se resultatet.