lørdag 29. januar 2011

Quiltebøker

På onsdag ble jeg opplyst om at Notabene hadde salg på quilte bøker. Måtte selvfølgelig ta meg en tur og her er bildet av noen av bøkene. De hadde stort utvalg og det passet meg bra da jeg bare hadde to av bøkene fra før. Skal kose meg med disse i helga :-)Har også funnet fram hjerteteppet og skal sette meg ned og se om jeg får brukt dette på teppet. Hjerteopphenget har bestemt hvor stort teppe kunne bli :-) Har noen planer med opphenget også, men er ikke helt sikker på om det blir noe bra ennå - er litt i tenkeboksen....
God helg alle sammen :-)

6 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Det er så koselig med nye bøker! Jeg har den ene som heter "Hjertelige lapper". En fin bok!

Siri sa...

Heisann. Takk for hyggelig kommentar. Jeg er stadig innom bloggen din og kikker for det er så mye fint der. God helg til deg også. Siri:-)

Sissel`s syglede sa...

Kan du fatte hvorfor vi hamstrer bøker om quilting?? Har disse bøkene og jeg leser MASSE i de. Man får utrolig mye inspirasjon og idèr av slike bøker ja.Også når man kan få de på salg er jo saken biff...hihi...
Ha en finfin lørdag.

Ann Tove sa...

Du får heilt sikkert mange koselege stunder med desse bøkene, kjekke å ta fram gang på gang. Kos deg.
God helg.

Klarafina sa...

Her har du gjort et funn som du kan ha glede av lenge :)

flisa sa...

Alltid koselig med nye quiltebøker. Kjenner igjen noen av de du har kjøpt. Så fin quilt du har lagt bøkene på :-)Ha en fin søndag!