mandag 28. februar 2011

Workshop

I helga var jeg på workshop hos Karin på Sy-sammen. Noen av oss som gikk på AnnAKa kurs hos Karin i fjor høst skulle samles for og friske opp igjen noe av det vi lærte og dele erfaringer. Det ble 2 flotte dager og mange flotte produkter. Under ser dere 2 skrin som ble nesten ferdig, er igjen noe håndsøm.Skrinet inni.
Sydde også en (sminke)pung som endrer fasong alt etter behov. Valgte trådsneller på stoffet siden jeg skal bruke den til å ha trådsneller i. Kjekk og ha med seg når man trenger litt tråd - ut på tur.......
Her har jeg knept opp knappene på sidene.
Og selvfølgelig måtte jeg bruke en liten trådsnelle til knapp - synes de passet perfekt :-)
Fikk startet på 2 andre prosjekter, må jo sørge for flere ufo'er :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for sist. Det var en veldig hyggelig dag. Og så fine de tingene dine ble. Selv ble bare en nesten ferdig. Prater for mye je .... Og kommer ikke inn på googlekonto så da prøver je anonym;)
Hilsen Randi.

marihøna sa...

Så flotte!!! og trådsnellestoffet var jo bare lekkert da!!!

Sissel`s syglede sa...

Åhhh, så flotte disse syskrinene er. Har ikke prøvd meg på de og de ser artige ut å sy.
Denne pungen synes jeg var helt super. Så utrolig flott pynt du har på den.
Ha en strålende mandag.

Elisabeth Solum sa...

Så flotte skrin! Kan tenke meg du koste deg i helga. :)
Og så fin og praktisk pung.

Heidi Marie sa...

Den sminkepungen var bare superkul! Stilig!