tirsdag 29. mars 2011

Framgang på fana

Husflidslaget har hatt framgang med fana til Skramstad barnehage. Flere har trådd til og sydd litt.

Jeg har strøket og sydd på sandkassa her + sydd trestammene.Her har jeg fått strøket og sydd på dør,trapp og sti. Man bebynner og se litt resultater nå. Om det ikke blir helt lik barnehagen gjør vel ikke så mye - om trapp og dør ikke stemmer helt.........det ligner litt i alle fall.........
Kanksje vi i laget får strøket på div barn, blomster osv til onsdag........

4 kommentarer:

Merethe sa...

SÅ artig dette så ut. Spennende med sluttresultatet. Ha en fin dag. Her skinner sola innimellom... litt mye skyer i dag.

Berit sa...

Det ser spændende ud, sjovt med sådan en fælles opgave.

Ann Tove sa...

Denne fana blir flott.Kjekt å vere med på slike prosjekt. Eg har vore med på å lage fane til barnehagen her på øya, og til husmorlaget ( kvinne- og fam laget heiter det vel )eg er med i. Ha ein fortryllande dag.

marihøna sa...

Det blir flotters!!! Jeg har en award til deg på bloggen min :)