onsdag 30. mars 2011

Hjerter meg her og der......


Har vært så heldig å få en Award fra Marihøna. Ta gjerne en tur innom henne for der er det masse inspirasjon :-)

Awarden skal gis videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre. Ikke lett og velge blandt alle de flotte bloggene som finnes.
Reglene er slik:
1. man må linke til den man fikk awarden fra
2. man må sende awarden videre til 5 andre blogger
3. man må svare på 5 spørsmål

De jeg sender den videre til er :

Lisasol

Berit's quilterier

Haldis-quilteblogg

Tingelingeling i farta

Online

Så var det disse spørsmålene jeg skal svare på :

1. Hvorfor startet du å blogge?
Etter å ha funnet flere inspirerende blogger fikk jeg selv lyst til å prøve meg. Gøy med kontakten ute i bloggverdenen.

2. Hvilke blogger følger du?
Mest de som har quilting og kort i bloggen sin (håndarbeidsblogger).

3. Favorittfarge?
Duse, rolige farger (høstfarger)

4. Favorittfilm(er)?
Filmer med Goldie Hawn - hun er så herlig og sprø.

5. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Tja...........kanskje USA - Opplevelsen i quiltebutikkene er en ren fornøyelse.

+

Award til meg :-)

Har vært så heldig å få en Award fra Hjem og fritid. Ta gjerne en tur innom bloggen hennes.

Det morsomme er at jeg må skrive 8 ting om meg selv og det er ikke så enkelt.

- Er en positiv sjel som er åpen for det meste.

- Er et typisk B menneske

- Setter pris på å kunne spise middag med en samlet familie de fleste dagene i uka - det er vel ikke en selvfølge lengre i disse travle tider. Et samlingspunkt på dagen :-)

- Elsker syrommet mitt :-)

- Har litt for mange idèer i hodet i forhold til hva jeg klarer å gjennomføre

- Mine hobbyer har vært min medisin igjennom de siste årene. Bare helt avhengig, og den gir meg så mye tilbake i form av glede og inspirasjon.

- Har med kamera (nesten) alle steder jeg er - knipser i hytt og pine - og nyter øyeblikkene i ettertid - eller idèene - eller detaljene jeg nå helst skulle huske..........osv.

- Kan fort bli litt vimsete og panisk den siste tiden av en shoppingdag - da jeg skjønner den snart er over. Vel, det finnes faktisk noen som elsker og mobbe meg for dette ;-\


Denne awarden skal jeg gi vidre til 5 bloggere med under 100 følgere, og de heldige er:

Tolgens

Kadusei - på nett med lapper

Trines hobby

Annes Hule

My Creative Corner


Ta en titt innom disse koselige bloggene da vel.
Ønsker alle en strålende dag alle sammen :-)

5 kommentarer:

AnneH sa...

Ojsann. Der stod bloggen min også. Takk for award, skal se om jeg får gjort noe med det. Artig å lese svarene dine!

Siri sa...

Hei og takk for tilliten! Jeg føler meg beæret, men jeg vet ikke hva jeg skal gjør med dette her! Må ha hjelp! Hilsen Siri:-)

Trines hobby sa...

Heisann tusen takk for besøk på bloggen og min første award! Jeg er ikke så flink til dette jeg heller, det blir nok litt prøving og feiling i helga :)) Ha ei kreativ helg.
Trine

Tingelingeling sa...

Jiøe min!! Og tusen, tusen takk!
- så koselig å bli tenkt på!
Håper å få gjort noe med det om ikke alt for lenge. Skal en tur til dine trakter og blir nok å se surrende rundt i Hamar på mandag og kanskje tirsdag.... Det blir stas for meg som savner Hedmark noe helt borti natta!!
Klem og ha ei fin uke. Skal lese litt mer og oppdatere meg litt senere ;)

Haldis sa...

Tusen takk for awarden eg har fått. Kjekt du likar det eg bloggar. Du har ein fin blogg som gir meg inspirasjon. Ha ei god helg.