fredag 17. juni 2011

"Han" & "Ho" - svampmaling

Nå har jeg fått opp den ene UFO'en på veggen. Denne dama og mannen svampmalte jeg på et kurs med Vera Fjellås i fjor høst. Dette var en utrolig morsom teknikk som jeg nok kommer til å prøve meg mer på når rett tid kommer. Her ser dere bildet på veggen - koselig og få det opp. Fargen på de to øverste bildene er vel den som stemmer mest.
Jeg har sydd rettsøm etter alle svampmalte kanter.

Tidligere så lurte jeg på om noen visste hva dette var et lite utsnitt av. Toppen på en plante eller nederst på noe annet. Og jeg fikk da gode forslag her som:Foten til ei and, Havfrue, Kanten på en kjole eller Damen jeg malte på et kurs........ Ja, en hadde da rett - noen som følger godt med skjønner jeg :-)

9 kommentarer:

Liv Nora sa...

Åååå - dette var bare så rålekkert !!

ahli sa...

Nydelig bilde.

Astrid

Anita Tørmoen sa...

Så lekkert:)

Timotei sa...

Dette må være en spennende teknikk! Nydelig ble det!

Trines hobby sa...

Bare ett ord er dekkende: nyyydelig:)

Tulip sa...

Jøss, dette blir flott!
Så fine de grønne hjertene du har laget lengre nede her. Utrolig dekorative var de!

God helg!

Rita sa...

Bildet ble kjempefint, en effektfull teknikk.

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer med at du er ferdig med dette LEKRE bildet! Nydelige detaljer! Veldig spesielt!
Ha en god søndag!
Klem

Kjersti M sa...

Wow - ble så flott. Og for en jobb med å sy alle de sømmene.