fredag 24. juni 2011

HEST - må skryte litt da.....

Min DD lærte og stitche for ikke så lenge siden. Hun har tegnet mønster etter noen bilder/logo hun fant på nett og brukte dette som mønster. HEST selfølgelig :-) Jeg kjøpte et skrin med kritt og det er det hun har brukt og fargelegge med. Helt lekkert synes nå jeg som ikke stitcher selv. Hun fant ut at det sorte dominerer litt og burde vært en tråd - greit så lenge man lærer noe.Riktig så søt denne da :-)
I dag har hun reist til Trondheim med en venninne for å være med på et sykurs - og hun har nå tenkt og ta i bruk stitcheriene - gleder meg veldig til å se hva hun får ut av dette. Ønsker henne en riktig god syhelg, kos deg DD. (misunner henne......)

9 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Kjempeflott hestebilde, ser ut som om det er mye fart i bilde. Og veldig søt den lille figuren!
Ha en god helg!
Klem

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Du har et skikkelig talent der hjemme, håper hun får en kjekk helg i Trondheim! God helg til deg og,-)

Tingelingeling sa...

Klart hun må få all den ros som er mulig, hun er jo kjempeflink! Det er veldig inspirerende å se hva ungdommen får til, de eier jo ikke frykt og kaster seg ut i det - og kommer alltid ned på bena!
God helg og til deg og dine!
Klem

LAPPETUSSA sa...

Selvfølgelig MÅ du få skryte:) Skulle bare mangle, hun er da ett naturtalent etter sin mor:) God Helg til deg og dine:))

Anne-Mettes Oaser sa...

Heldigvis var jeg på kursus med to norske undervisere og ved derfor hvad skryte betyder ;-)). Ja, du må skryte. Det er så fint, hvad din datter er startet på. Du må love at vise os, hvad hun får syet i weekenden.
God weekend til dig og tusind tak for din søde hilsen i min blog.

Unknown sa...

Så duktig hon är!

Siri sa...

Den dattra di har jammen talent! Når kommer hun opp med egen håndarbeidsblogg, tro? Jeg skal ha sydag i dag, men det er tungt å gå i gang. Vet liksom ikke helt hvilken ende jeg skal begynne i. Håper du er frisk og rask! Søndagsklem fra Siri

Katrine E sa...

Stitcheryene ble ikke brukt til prosjektet i helgen som først planlagt. Men veldig fornøyd med resultatet av det jeg lagde på kurset :)

Hanne sa...

Hvor er det et fint hestebilled - og hvor er hun dygtig..

kh hanne