fredag 19. august 2011

Litt quilting på gang

Har startet litt på quilting av en løper så får jeg se hva det blir til etterhvert. Tror det blir mange sømmer her - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Den tette quiltingen gir en flott effekt.

12 kommentarer:

Marita sa...

Hei.
Kom over bloggen din på bloggdamer 40+ og har lagt meg som følger. En spennende blogg du har med masse flott i. Gleder meg til å følge deg videre♥.

Ønsker deg en fin og kreativ helg.

Klem Marita♫♫

weidemama sa...

Hei Tone
Den quilting ser flott ut!
Ønsker deg en fin helg og gode ideer, Wilma

Lindas hobbyhjørne sa...

Forstår ikke hvordan man for det så fint... men så kan jeg jo ikke dette eller da, men ønsker å lære meg det.
Så flott det ser ut !
Ha en fin dag, klem.

Solveig Bloch sa...

Å ja, mye quilting gir en flott effekt. spent på det fedrige resultatet jeg...:D

Trines hobby sa...

Tålmodighetsarbeid? nydelig effekt!

Siri sa...

Du er jammen tålmodig! Så blir jo resultatet desto bedre også. God helg til deg og dine. Klem Siri:-)

Elisabeth Solum sa...

Kjempefint med så tett quilting!
Kos deg i helga! :)
Klem

LAPPETUSSA sa...

Er helt utrolig hvor flott effekt quiltingen gjør med produktene. Og med din kreativitet blir dette ganske sikkert vellykket;))

Nina sa...

Ser ut til å bli skikkelig flott. leder meg til å se sluttresultatet.

Ønsker deg en god helg

Kort og Søm sa...

Dette blir fint! :O)

Bente sa...

Dette ser lekkert ut.
Det blir flott effekt av slik quilting.
Gleda meg til å sjå det ferdige resultatet.

Ha ei fin helg :-)

Hanne sa...

Flott quilting :-)