søndag 16. oktober 2011

Jeg fant, jeg fant......

Ja, jeg fant noe så flott som MOSE. Her er jeg på vei ut av skogen med fulle never - nesten så mosen var frosset fast til bakken flere steder. Fingertuppene var helt frossne - men hva gjorde vel det. Jeg var fornøyd :-)

Her har jeg brukt noe av mosen til å lage en enkel dekorasjon i en hjerteform. Koselig og pynte opp og dette ble rent og lekkert.

Rosene lyser opp i det grønne. Nå har jeg jo tatt vare på litt av det grønne før snøen dekker alt......

Takker for mange koselige kommentarer jeg har fått i det siste og ønsker dere alle en fin søndagskveld.

9 kommentarer:

LAPPETUSSA sa...

Du verden så enkelt og såååå lekkert:) Ønsker deg også en fin søndagskveld.

Unknown sa...

Så nydelig en dekorasjon du har laget av mosen.
Nå fikk jeg lyst til å gå tur i skogen, men det får vente til i morgen :-)

rule sa...

Så dekorativt!! Tror jeg må på skogstur imorgen!!! Ha en fin kveld! Klem Ruth

Trines hobby sa...

Veldig pent! Klem Trine

Siri sa...

Jeg har også plukket mose i dag.. har vært på hyttetur m en venninne. Ønsker deg ei riktig fin uke! Vi snakkes. klem Siri:-)

Lis sa...

Wow!! "det enkle er ofte det beste" heter det...og dette er da et bevis på det!!
Rett og slett LEKERT!
Ha ei fin uke :)

Lis sa...

Hm..LEKKERT skulle det stå da ;)

Sissel`s Syglede sa...

Dette ble jo lekkert:-) også så flott det ble med roser oppi mosen. Kreativt og vakkert.

Torild sa...

Så flott den var.Du er så kreativ.Kanskje jeg skulle krysse veien jeg også.Skal du henge den på døra eller?