lørdag 1. oktober 2011

På koselig besøk

I går var jeg på et koselig besøk hos Lappetussa for første gang. Hun var den som vant i min siste give away og siden hun bodde i nærheten så kunne det være koselig å treffe henne og stifte et nytt bekjentskap. Jeg tok med pakken med denne toalett/sminke mappen
og gledet meg veldig til å treffe denne damen som jeg bare har hatt kontakt med på nett tidligere.

Skravla gitt lett og vi glemte tiden helt. Fikk se det flotte syrommet hennes og mange av hennes flotte prosjekter. En aktiv dame på syfronten med orden i sakene :-) Blir nok ikke siste gang vi møtes - dette var en flott start på helga.

2 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Det var en flott gave hun fikk!
Heldig du som har fått sett det flotte syrommet hennes :o)

Elisabeth Solum sa...

Hun er heldig hun som fikk denne nydelige gaven! Koselig å besøke likesinnede!