lørdag 7. januar 2012

Ammepute - Datapute

Isoporkulene kom til sin rett. Ja, rett og slett en ammepute til min sønn. Han har helt andre tanker om bruk av ammeputen en hva den er ment til - men kanskje like smart.
Fin til et tastatur - da kan man sitte bakoverlent i stolen og kose seg. Sikkert grei til bærbare pc'er også om man legger en plate på puta så det ikke blir for varmt.

Selv har jeg ammepute for og avlaste armene. Den er fin til å legge en bok eller et blad på så man slipper og sitte og holde i det - men like god å ha bare for å legge armene på. Flere i familien som liker og bruke den :-)

Ønsker dere alle en riktig god helg.

4 kommentarer:

Trines hobby sa...

Så smart! Kjekt med noe som har mange bruksmåter:)
Trine

Sissel`s syglede sa...

Så kjekk en pute. Når jeg ammet barna fikk jeg aldri til å bruke en slik pute....
Jeg har en Bernina 830 som koster ca 70 000,- Den er helt RÅ, men jeg vil anbefale Bernina 5 serien. Det er en kanon maskin. Da får du i pose og sekk. Husker ikke prisen, men da kjøper du en maskin med meget høy kvalitet og mange bruksområder. Garantert en maskin du vil bli kjempefornøyd med. Bernina 5 serien er en maskin du vil oppdage en HELT annen verden innen søm. Har du flere spørsmål ang den maskina, har jeg kontakt med Bernina Nordic i Danmark. Kan sikker få til en hyggelig pris for deg :-) bare si i fra på mail sisslas@online.no

LeKaQuilt sa...

Det var lurt !

Elisabeth Solum sa...

Så fin og praktisk ammepute!
Ha en fortsatt god helg Tone! :)
Klem Lisa