torsdag 12. januar 2012

I sykroken

Spisestua ble omgjort til sykrok for noen dager og her har Siri og jeg hatt mange koselige timer sammen. Godt og ha god plass og det ser ut som vi trenger det også :-)

Her har jeg sydd papirsøm og tatt i bruk alle små rester så dette prosjektet tok sin tid. Det er ferdig, men noen hemmeligheter må man jo ha........

Så fikk brodermaskina prøvd seg litt. Har igjen å sy på noen blonder og gjøre det helt ferdig - bilder kommer senere. Jula varer jo helt til påske, så like greit og sy ferdig noe til jul nå............. Rødfargen stemmer ikke helt med virkeligheten!

Og om man ikke rekker og sy ferdig når man sitter så kan man jo bare fortsette i stående posisjon.

Her er Siri ute og knipser i vei for å få fine bilder til bloggen sin.

En flott, fargerik og frisk ku dette her. Siri har laget et omslag for kortstokk og spill.

Denne herligheten her bringer mange minner. Siri laget denne nå, men for 22 år siden fikk min sønn akkurat en i samme "slekt" - tror den ligger på loftet et eller annet sted. Litt søt er den jo.

CUP CAKES :-) som Siri dekorerte et bokomslag med.

Takker for noen kjempekoselige dager Siri - gleder meg til neste gang...........

6 kommentarer:

Siri sa...

Hei Tone. Jeg er vel hjemme igjen. Takk for to kjempefine "helgedager!" Klem Siri:-)

Trines hobby sa...

Ser ut til at dere har hatt det trivelig, ikke noe er så kjekt som å sy sammen med en veninne:))

Anonym sa...

Snakk om å være produktive!! Dere har vært kjempeflinke! Gleder meg til å "nævasjå" resultatene dine Tone! God helg fra Guri

weidemama sa...

Hei Tone
Fordi jeg ville likt å ha vært så kreativ Nähtreffen er vakkert!
Siri og tone, et perfekt team og så gøy å sy!
Videre, mange gode ideer, ønsker Wilma

hobbyvenn sa...

Du verden så masse fint dere har sydd. Artig ku, og spennende det du har sydd. Det er så fint med lyse farger og blonder...

Desiree sa...

Herlige! Klem fra Desire