lørdag 17. mars 2012

Free Motion Quilting Challenge, Mars

Øve, øve jevnt og trutt - det er kjempegøy med frihåndsquilting. Her har jeg quiltet treet først og så fyllt ut med det som jeg synes måtte passe rundt. Det er jo bare fantasien som setter grenser her. Laget en sirkel oppe i treet og fyllte ut med mønster på den ene siden - ikke så helt ille. Litt gøy og lage mønster motiver.


Her har jeg tatt utgangspunkt i stoffet og quiltet rundt blomstene + noen kruseduller. Det blir jo dekorativt og flott :-)

Denne blomsten er et ferdig strykepåmerke som jeg fikk i min adventskalender.

Her har jeg laget meg min egen blomst og quiltet litt - tror jeg skal sy på noen perler i midten her også. Dere skal snart få se dette produktet ferdig.

1 kommentar:

Siri sa...

Oi, så fint det blir! Du er vel fornøyd med ny maskin?? Lurer på hvor mange fingerbøl du har. Klem Siri