onsdag 16. mai 2012

Shadow trapuntoquilts fra Geta Grama :-)))

JIPPI, jeg er bare helt superheldig som vant på give away til Geta Grama. I posten kom flere påbegynnte trapuntoquilts og de er helt nydelige. Gleder meg til å ta fatt på dette - en ren fornøyelse og litt skummelt også...... Bloggen hennes har gitt meg inspirasjon gjennom flere år og hun lager helt nydelige quilts. Jeg anbefaler en tur innom bloggen hennes.

Her er det to like - skal tenke litt over hva jeg skal lage ut av de. På den ene er jeg nødt til å klippe ut mer av vatten så mønstrene blir like.

Her er det også to som nesten er like. Den ene er sydd med ramme som synes mens den andre er rammen sydd på under. Rødt og grønnt - her kan det bli noe til jul.

Denne ser veldig spennende ut - bare lekkert. Hun har gjort en stor jobb med disse allerede så jeg får jo egentlig bare kosejobben med å quilte de :-)
 
Et flott kort fulgte med og her er det bilde av den nye boka til Geta som kom ut i februar. En koselig hilsen.

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Heldige deg! Denne teknikken var ny for meg. Det er så mange muligheter med quilting! Jeg skal prøve å sy noe med naturting i dag. Ønsker deg enflott 17.mai!

LAPPETUSSA sa...

Gratulerer så mye med gevinsten;) Etter din anbefaling har jeg nå tatt en kikk inne på bloggen til Geta og der var det mye spennende, så takk for tipset. Og jeg vet at du kommer til å trylle frem noe riktig flott av dette du har mottatt i posten. Ønsker deg en fin 17.mai i morgen. Klem;)

Mary Ragnarsson sa...

gratulere med gevinsten. Jeg har vært inne på siden til Greta som du anbefalte. Der var det mye fint. Slik som det er på din side også. Jeg får kjøpe boken hennes. Men det jeg ikke helt forstod er, det egne stoff biter som hun har trykket opp på (slike som du fikk) som hun syr etter på stoff stykkene sine.
Ha en fortreffelig dag :-)

Mary Ragnarsson sa...

gratulere med gevinsten. Jeg har vært inne på siden til Greta som du anbefalte. Der var det mye fint. Slik som det er på din side også. Jeg får kjøpe boken hennes. Men det jeg ikke helt forstod er, det egne stoff biter som hun har trykket opp på (slike som du fikk) som hun syr etter på stoff stykkene sine.
Ha en fortreffelig dag :-)