onsdag 3. oktober 2012

Adventspakker og julete

 Juleteen smaker helt nyyyyyyyyydelig og snart må jeg gå til innkjøp av adventste også - det er så deilig kryddersmak på disse teene. Julemarsipanen har funnet veien til butikkene og noen av julebladene er også kommet.

Ja, det er jo "bare" 82 dager igjen til jul - og begynner man i tide slipper man å stresse så mye.

Disse adventspakkene skal jeg levere senere denne månden, så greit og ha de ferdig. Høsten er en fin tid og koselig med litt juleforberedelser utover nå  :-) Noen planer må man jo ha.....

Noen andre der ute som er "litt" i julemodus??? 
Litt tidlig kanskje, men slik er jeg nå :-)))

2 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Jeg vet ikke om noen andre som er såå glad i julen som deg! :) Sikkert greit å være ute i god tid med en del forberedelser. Jeg kjøpte forresten KK Jul i dag! :))
Kos deg med juleteen din og drøm om julen! :) Kanskje jeg også skulle prøve den teen! :)
Klem Lisa

Inger Lise sa...

Det er litt tidlig å tenke på jul i oktober. Erfaringen er at jeg begynner for seint og har så mange planer så adventstida blir altfor hektisk. I år som i alle år skal jeg begynne tidlig og bare kose meg i adventstiden, trur eg. Fin måte å komme i gang med julete da :-)