mandag 8. oktober 2012

Yo-yo og halvkuler

Ja, som sagt så syr ikke jeg mye for hånd, men på tur er det greit og ha noe å henge fingrene i. Har jo planer om div. prosjekter så tenkte det var greit og lage noe tilbehør man kan få bruk for...... en eller annen gang.
 Det ble med noen yo-yo'er og halvkuler. 

 Festet noen av halvkulene på enden av glidelåset så får vi nå se om det passer inn etter hvert.

Savnet den lille lampen jeg fikk for ikke så lenge siden, den må nok bli med på neste tur. Man blir avhengig av godt lys merker jeg....  Ja, planene ja.....  stoffene ligger i forskjellige bunker. Spennende og se hvilke av stoffene jeg velger fra denne bunken til slutt. Jeg er jo IKKE rosa da..... men det passer godt inn i prosjektet  :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så utrolig effektiv og produktiv Tone! Spennende å se fortsettelsen!!

Unknown sa...

Skal bli spennende å se hva som kommer!! Kjekt med noen små ting å gjøre når man er på farten. Ditt kjøkkensett i gittersøm var flotte!!
Berit

Bodil husfrua sa...

Hei.Så lurt da å ha halvkuler på glidelåsen.Kan jo være fint å ha på sminkepunger osv.Mye fint stoff skal bli kjekt å se hva som kommer ut av det.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.