fredag 30. november 2012

Frihåndsquilting - november

November utfordringen hos SewCalGal har Sarah Vedeler  stått for.  Har markert opp striper før jeg satte i gang og sy disse spiralene men her trenger jeg mer øving. Merket jo at det gikk greiere etter hvert og klarte og få de rundere etter hvert også. Øvelse gjør mester har jeg jo hørt. Nå er jeg ferdig - og i siste liten.........

For å markere strekene brukte jeg denne markøren som jeg er så glad i.

Nå venter pepperkake prosjektet som jeg må ta fatt på. Ha en fin fredagskveld alle sammen :-)

4 kommentarer:

RandiT sa...

Du har jammen blitt en reser på quiltinga!! virkelig flott! Og heramarkeren er veldig nyttig. min er spiss i ene enden og fin å trykke ut hjørnene med.

June D sa...

Very nice work!

Raewyn sa...

Nice spirals!! Good idea to use that tool - I hadn't thought of using that one.

Nina Lise@Mrs Moen sa...

De ser kjempebra ut! Du har vært god som har fått med deg alle månedene i tide! Jeg hadde tenkt å få jobbet meg gjennom de ulike utfordringene, men det ser ikke ut til at det ligger i kortene dette året..