fredag 2. november 2012

Klar for helgevask?

  Ja, man kan jo se på det slik!

Her har jeg laget et sett til "mannen" også, det er jo likestilling. Får ikke mer morro en man gjør det til selv. Derfor valgte jeg å sy meg litt morro denne gangen.

"Snabelvask"

"Snabeltørk"

Når det gjelder kommentar feltet så har jeg måtte sette på igjen denne ord........ som jeg "ikke" liker. Hvis jeg ikke har den på så får jeg en del "spam" kommentarer som ikke blir vist i bloggen og det er jo litt kjedelig. Vet det er mange av dere som ikke liker dette - det gjør heller ikke jeg - men har valgt og prøve med det en periode igjen, SORRY.

Ønsker alle en strålende helg.

3 kommentarer:

Trines hobby sa...

Ja dette må bli årets julegave til den som har alt hihi!

LAPPETUSSA sa...

Hehe.... morsomt synes nå jeg da:) Litt selvironi må en ha lov til å ha....

Elisabeth Solum sa...

Artige tekster! :)