mandag 5. november 2012

Snurrende spiraler eller floral pattern

Etter inspirasjon av denne startet hjernen å jobbe. Man blir litt sprø i øynene hvis man titter lenge nok på dette bildet!


Satte meg ned ved dataen og fant ut av jeg kunne jo lage mine egne snurrende spiral broderimønster ved å leke meg litt her inne. Blir jo litt ivrig når man føler man har funnet på noe glupt......

 Maskinen satte i gang og sy. Her med en lys grå tråd.

Iveren hadde tatt litt overhånd for jeg la jo ikke merke til at det tok 52 minutter å brodere ut dette...... hihi :-P  Slik ser der ut på skjermen på maskina.

 Her er det nesten ferdig og av og til har jeg det for travelt når jeg setter i gang. Har brodert med 2 gråfarger noe som kommer litt dårlig fram. Skulle ha startet med hvit tråd - så kunne jeg ha valgt en mørkere grå - var nå liksom det som var planen. Men de to grå ble litt for like så da satte jeg likeså godt inn litt rødt også.

 Når jeg har kommet så langt i prosjektet fant jeg ut at det burde være litt større - så da får vi nå se om det ikke skulle gå an å få til.

2 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig kule:)
Du lager så masse fint:)
Klem

Maria Harrits sa...

Fantastisk!!!