tirsdag 25. desember 2012

Grytekluter

Fjerde søndag i advent og dagen før dagen ble siste gaven ferdig.........

Dumt å utsette slikt men av og til blir det bare slik. Men huff......... har vel lett for å bli litt tull når man har det travelt. Satte så fint i gang med å applikere på hjertet - og tok like så godt begge i samme slengen slik at jeg fikk ekstra med jobb med å sprette opp igjen. Var så heldig å få hjelp av min datter til det :-)))

 Men resultatet ble bra og mottaker var fornøyd så da ble alt bra til slutt :-)

4 kommentarer:

Siri sa...

Hei Tone. Nydelige grytekluter! Takk for koselig julekort! Jeg har ikke "rukket" å sende ett eneste ett i år. Tida går for fort for meg.. Vi hadde en veldig trivelig julekveld i går! Ønsker dere en fredelig og god jul! Klem fra Siri

Hanne sa...

Kjempe fine grytelapper:-)
Tusen takk for kjempe fin kalender. Den har gjort dagene ekstra spennende for meg, i adventstiden:-)
Klemmer fra meg

LAPPETUSSA sa...

Det sies at hastverk er lastverk, men det glemmer vi helt til det er for sent som regel;) Men gryteklutene dine ble kjempefine, og heldig var du som fikk hjelp av Katrine også;) Kos deg videre i jula;)

Elisabeth Solum sa...

Kjempefine grytekluter!
Fortsatt god jul!
Klem Lisa