mandag 28. januar 2013

Litt organisering og et rosebroderi

Planen var å quilte litt i helga men det ble det ikke noe av siden jeg begynte å rydde litt. Du og du hvor mye man har av blonder, bånd, rariteter og snorer. Ofte så leter jeg oppi boksen min for å se om jeg kan finne noe som passer inn i prosjekter. Det er ikke alltid så enkelt som dere skjønner når det ser slik ut. Det kan ta sin tid og dette er jo utrolig uoversiktlig - og slik rot LIKER JEG IKKE. Jo mer jeg leter - jo mer rot blir det. Derfor har jeg nå laget poser for hver enkelt farge - slik at det er litt raskere når jeg skal ta noe i bruk. Det vil bli mye enklere og såååååå deilig og ha ordnet dette. Og de tomme rullene......

Er nå ikke tomme lenger. De henger pent på stativet mitt som er avbildet oppe i høyre hjørne av bloggen min :-) Du så god følelse. Skulle tro man drev egen butikk av og til..........stativet er fullt nå, huttemegtu! Vet kanskje noe jeg IKKE bør kjøpe mer av på en stund. Kanskje bare litt grått da........ hehe.

Berre lekkert :-)

Ønsker alle en kreativ og flott uke.

4 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Så praktisk og flott stativ! Fint å finne fort frem i sysakene! :)
Den rosa var bare ... vanskelige å finne ord noen ganger ... snasen, var det som poppet opp. Et veldig sjeldent ord jeg bruker. Med det mente jeg utrolig lekker. :D
Ha en koselig kveld!
Klem Lisa

Elisabeth sa...

Skal si det ble system:))
Stilig rose:))

RandiT sa...

Tror jeg vil låne deg til å rydde i mine blonder også! For det trengs vist her og... Smart stativ til blondene.. Nydelig rosebroderi du har gjort!

RyumQuilt sa...

Snedig med slik holder. Jeg har også en del blonder og stæsj, men jeg bruker glasskrukker(syltetøy, dolmio-glass osv) og har hver sort/farge i på en lang smal hylle på veggen. Det fungerer for meg.