søndag 20. januar 2013

Quilt i vei....

 Huff å huff. Ja slik kan det da gå..... Har quiltet fast min supreme slider - kanskje på tide og vaske den slik at den fester seg bedre til symaskinen. Regner med det vil gå bedre da.... Min supreme slider er helt perfekt når jeg frihåndsquilter, kan ikke unnvære quiltevanter heller. Matten gjør at det blir glattere og enklere og bevege arbeidet jeg quilter på.

Er veldig fornøyd med quiltingen her og det blir like pent på baksiden som forsiden...... Ikke alltid jeg har fått til det - men kanskje jeg har lært maskinen å kjenne så får håpe det alltid blir like bra. Det var det med alle instillingene da......

 Broderingen fortsetter - og kvelden er lang. Nå skal broderes mer :-)

4 kommentarer:

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Jeg måtte le da jeg så bildet ditt, det er sannelig godt at det er flere som quilter fast odde ting!

Lindas hobbyhjørne sa...

For en som ikke forstår hvordan dere gjør det... er bare imponert over hvor flinke dere er :)
Ha en forsatt fin kveld :)

Mary Ragnarsson sa...

Hei ! Takk for kommentaren på siden min. Jeg må bare spørr. Er det brother maskin du har.

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så flott quilting!