tirsdag 29. januar 2013

Se hva som ble ut av hestebroderiene :-)

Er vel lov å skryte litt vel.  Bare koselig og lære bort brodering og gi bort broderier til datteren når hun lager seg så fine ting ut av det :-) Hun har jo tatt broderiene i bruk med en gang også og det er jo flott. Dette er første løperen hun syr - og jeg regner med det blir mange fler :-) Artig at hun har fått sin egen smak når det gjelder farger og stoffer og kjøper dette selv. Tidligere så har hun gått og forsynt seg av stofflageret mitt - og det må hun gjerne fortsatt gjøre om hun ønsker. Hun har laget mye annet fint så ta gjerne en tur innom bloggen hennes. Hun synes jeg er VELDIG pirkete og nøye - men tror hun er "litt" slik selv også, hehe.... Flott resultat i alle fall :-)
 

Og broderimaskina skulle jeg jo holde varm gjennom hele januar og jeg er snart i mål. Denne dagen ble det en avlang rose. Kan jo kanskje passe inn i prosjektet ....

Ingen kommentarer: