søndag 3. februar 2013

Kykkelikyyyyy.......

Med alle disse hanene kan det bli leven - blir nok godt for de når hønene skal få sin plass også. Jammen ble det mange broderier når jeg først satte i gang.

På de første jeg broderte brukte jeg tear away bak - og det er jo ikke lurt for dette ble ugreit når man skal fjerne papiret bak....... Fy for en jobb.

Da var det veldig mye greiere og bruke vannoppløselig materiale. Da var det bare og vaske og stryke stoffet etterpå :-))) Av og til har man det litt for travelt og er litt for gira.......

2 kommentarer:

LAPPETUSSA sa...

Sååååå stilig;) Dette må jeg få se nærmere på over helga;)) Nå skal jeg gå til syrommet og se om jeg finner noe jeg kan sy på tirsdag;) Av erfaring så vet jeg at det kan ta TID..... Ha en fin søndag ettermiddag;)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Flotte haner! Heldig du som har broderimaskin :)