onsdag 25. september 2013

Pepperkakemenn/damer

Formen er ikke så bra fordi jeg har fått en slitsom forkjølelse - men lysten til å sy er jo der. 

Fant ut at broderimaskina kunne jobbe litt i dag. Manglet noen pepperkaker til påstarta prosjekt så da var det greit å få brodert de også. Her har jeg sydd på vannoppløselig plastmateriale, vasker de i varmt vann etterpå for å fjerne dette.

Første gang jeg prøver å brodere korssting (tror jeg). Nytt lite prosjekt påstartet :-P

Ønsker alle nye følgere velkommen. Setter stor pris på alle koselige kommentarer på bloggen - alltid gøy og få en kommentar på det man lager og få kontakt med andre bloggere :-)

Ha en fin dag alle sammen.

5 kommentarer:

SyLise sa...

Kjempeflotte kakemenn og damer, kvar har du kjøpt de.? Har leita etter sånne. Og flott korsstings broderi du har sydd.:-)

Kari Aspenes sa...

Broderimaskinen min har kun sydd navn i det siste, absolutt på tide å utfordre den (og meg) litt :-)

Kjempeflott korsstingsbroderi!

Trines hobby sa...

Trodde du var begynt på julebaksten! Heldigvis bare sydde pepperkaker:)

Elisabeth Solum sa...

Nå kom jeg litt i julestemning .. :D
Flotte pepperkakefigurer og søtt broderi!
God bedring med forkjølelsen! :)
Klem Lisa

LAPPETUSSA sa...

Så stilige disse var. Gleder meg til å se hva du gjør videre med disse;) Og nå fikk du meg litt i julestemning her;)Klem