fredag 25. oktober 2013

Crazy quilt løper

Ja nå er løperen ferdig. Dette er løperen jeg sydde på samsying på quiltesiden på facebook for en tid tilbake. Gøy med samsying - da får man kanskje laget andre ting en det man planlegger selv og det kan jo være greit innimellom. For dere som ikke er med på siden på facebook så er den å anbefale. Nå blir det snart samsying med mappe med 3 glidelåser og julestrømpe. Så får vi nå se hva tiden bringer og hva man får mulig het til.

Hver blokk i løperen er sydd i broderrammen på maskina.

Utrolig hva dekorsømmene gjør her. De burde man være flinkere å bruke når man syr.

Ønsker dere alle en god helg.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Løperen er kjempefin! Artig at blokkene er sydd i broderiramma. Det må prøves, og også den siden på Facebook. Jeg er enig i at vi har mange fine dekorsømmer på maskinene våre, som vi(jeg) burde bruke mer.

LAPPETUSSA sa...

Så lekker den ble:) Du er da så flink til å delta på slike ting som dette;) takk for kommentar, jeg skal kose meg idag;) ønsker deg ei fin helg Tone;) Klem

Dollandesign sa...

Ja, tänk så många fina mönstersömmar vi har på våra symaskiner som vi alltför sällan använder!
Det blev som en extra effekt på Din löpare med de häftiga sömmarna Du dekorerat med, tycker jag.

Dollandesign

Oddbjørg sa...

Flott løper!

Edny sine puslerier sa...

Artig og fin løper! Vi burde nok bli flinkere å utnytte sømmene på maskina.

June sa...

Flott løper. Fin måte å bruke dekorsømmene på.