fredag 2. mai 2014

Nye prosjekt nå igjen.......

Her går det i brodering. Disse sommerfuglene har jeg brodert tidligere og brukt som dekor på forskjellige ting - synes de egner seg godt for det da de er små. Foreløpig så er disse brodert på vannoppløselig materiale, så får gjøre de ferdig en annen dag. Er så glad i å brodere men jeg må jo få brukt broderiene til noe også....... synes ikke dere også.

Og nytt prosjekt er påbegynt igjen...... Er visstnok inni en tid hvor jeg starter på alt mulig - har så mange idèer i hodet men håper jeg får ferdig litt etter hvert. Får nok prøve å lage meg en smart plan over disse UFO'er som blir liggende og kanskje lage meg noen skisser av hva jeg har i hodet om hver enkelt ting for det blir fort borte og forandrer seg til stadig disse planene. JA, jeg elsker broderimaskina mi :-)

Ønsker alle en kreativ og flott helg.

1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Nydelige sommerfugler! De må jo være fine på sminkepunger, jakkekrager og litt av hvert. Du er heldig som har en sånn super broderimaskin!
Kos deg i helgen med alle dine kreative idèer! :)
Klem Lisa