mandag 4. august 2014

Hyttetur med symaskin og gode venninner

I uka som var hadde jeg en flott tur med gode venninner på hytte. Vi hadde med symaskiner, god mat og godt drikke som hører med til en slik tur. Vi hadde mange prosjekter på gang og vi var absolutt ikke arbeidsledig. Her er bilde av noen av mine prosjekter.

 Driver med et papirsøm prosjekt - dette er mitt ta med bort syprosjekt så det tar sin tid. Men jeg kom langt på vei i alle fall :-) Utfordrende med alle småbitene i alle størrelser og fasonger. 

 Her er to andre prosjekt jeg har på gang. Sydde sammen noen remser av grønne balistoff. En liten sminkepung ble det også men her har jeg igjen håndsøm som dere ser. 

Litt annet ble sydd også. Godt og komme i symodus igjen - lenge siden jeg har sydd nå og prosjektene hoper seg opp. Har hatt en god, varm og lang sommerferie uten noe håndarbeid. Koselig og blogge igjen :-)

Ingen kommentarer: