tirsdag 12. august 2014

Lilla harepus

Lilla harepus har sin helt egne plass her i vår familie. Når jeg skulle ha min første barn så jeg en lilla harepus sittende i et utstillings vindu - jeg bare måtte ha den. Den gang var lilla "inn". Butikkdamen sa jeg ikke fikk kjøpt den - men til slutt fikk jeg nå det da (etter å ha ventet noen uker på den)  :-)  Den gang var det lilla på vogn, klær osv. Harepus har fulgt min sønn hele veien og hører til på rommet hans fortsatt. Den gamle lilla harepus ser ut som den har levd sine 25 år så det måtte vel være det beste kjøp til dags dato. Herlig........ 

Når min sønn da skulle gi bort en liten gave til en liten gutt så foreslo jeg at jeg kunne jo sy en liten bamse eller harepus. Han synes lilla harepus måtte være midt i blinken. Denne er sydd in the hoop - altså i broderirammen. Min sønn var med på å vrenge og stappe den - teamwork pga hastverk vart nå dette. Litt søt var den nå da.

Min datter ville gjerne ha to stykker da hun har noen venninner som venter liten. Når jeg først var i gang så var det jo greit å sy flere. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei 2ne.så søt denne var.Det er fint og godt med gode Barndomsminner. Ha en kreativ og flott uke.

Elisabeth Solum sa...

Supersøte harepuser! :)
Ha en god søndag!
Klem fra Lisa