fredag 21. november 2014

Korsett

Ja så har det blitt to korsett sminkepunger til. De er artige og sy og vet også om noen som ønsker seg slik så da får vi nå se da..... Er jo snart jul :-)

På denne har jeg brukt et tykt sort stoff - nylonlignende - og synes det gjorde seg godt. Det gjør seg med det blanke i stoffet her. På glidelåsen har jeg festet en munn som jeg har sydd på en hempe. 

Lilla utgaven var lekker og den - er jo snart advent.

Da er dette mitt bidrag i jule utfordringen hos SewCalGal. Nå er det faktisk gått et år snart og jula kommer like om hjørnet. Da er det godt og være i rute - noe denne utfordringen har hjulpet meg med.

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Det var noen unike sminkepunger! Stilige:)

Astrid sin sa...

De var nydelige. Utrolig forseggjort og flotte farger. Går det an å spørre hvor du har fått tak i oppskriften? Eller kanskje det er din egen?