mandag 29. desember 2014

Når en pepperkake.....

En liten pepperkakemann. Hadde tenkt å sy flere slike med tilbehør men siden symaskinen min fortsatt er til reparasjon så får det bli et annet år..... Har faktisk hatt helt fri fra symaskinen et par uker og kjenner at tankevirksomheten begynner å jobbe igjen. Skal kose meg litt på syrommet i dag - om jeg ikke syr så kan jeg jo planlegge og kose meg i min kreativ hule. Planlegge nye prosjekter og se om det ikke er noe jeg bør få ferdig snart også.....

Ønsker dere en fin romjul :-)

2 kommentarer:

ReidunA sa...

oj, Så søt pepperkakemann :)
ikke lett å være uten maskin , men den er vel snart på plass igjen :) Ønsker deg og en fin romjul og et godt nytt syår :))

Britt May sa...

Så flott pepperkakemann :-) Blir spennende å se alle planene satt ut i livet når maskinen kommer tilbake. Håper du slipper å vente altfor lenge. Ha en fortsatt fin romjul.