tirsdag 19. mai 2015

Spraglete fantasi fugler på løper

Nå er jeg ferdig med løperen som "nesten" ble ferdig til påske..... Her har jeg brodert fuglene og det er utrolig mange trådskift og timer foran maskina. Rammet inn broderiene med buede linjer og frihåndsquiltet. 

Fallt veldig for dette broderiet. Har bare delt det opp så jeg fikk tre forskjellige broderier på løperen.

Nærbilde av frihåndsquiltingen. På quiltingen inni ramma tok jeg igjen litt av det ytterste på broderiet. Utenfor ramma quiltet jeg så det sto i stil til selve ramma. Veldig fornøyd.

Og jeg er veldig glad i stearinlys selv om det er lysere tider.

Dette er det største broderiet jeg har laget og med flest skifte av tråd - utrolig morsomt og kunne leke seg slik med fargespill.


1 kommentar:

Siri sa...

Den drar jeg kjensel på! Deilig å få fullført. Den ble skikkelig fin:-)