fredag 3. juli 2015

Gryteklut bytte

På siste møte før sommeren hadde vi i Hamar quilten bestemt oss for å ha et gryteklut bytte. Vi kunne sy grytekluter etter eget ønske, pakke de inn i gråpapir. Putte de i en pose og trekke - spennende. Her er gryteklutene jeg har laget.



Broderte teksten:
When I learned
how to quilt
I forgot how
to cook

Og ja, det skjer jo innimellom at jeg lager mat og så forsvinner inn på syrommet - og glemmer litt hva jeg egentlig burde gjøre. Uansett synes jeg dette er en herlig tekst - har en magnet på kjøleskapet med samme tekst så den ga bare en idè videre.....

 Må takke min datter for idè til disse og valg av stoffer var vel også hennes.
Litt frihåndsquilting rundt teksten. Ellers quiltet jeg i de sorte stripene på stoffet.


 Her er gruteklutene jeg fikk i bytte :-)

Og her ser dere alle gryteklutene. Gøy at det ble så mange forskjellige.

Ingen kommentarer: