fredag 27. mai 2016

Løper til en musiker

Har laget en løper til en musiker.

Var så heldig og få besøk av en musiker fra USA og en eldre håndarbeidslærer fra Sverige tidligere i uka og da var det koselig å gi bort denne løperen. Bra den falt i smak og fargevalget var bra fikk jeg høre. 

Løperen har jeg sydd ut i fra eget hode. Alltid koselig og se hva man får ut av noen stoffbiter. 

Notebroderiene har jeg funnet på nett. Her har jeg bare brukt deler av flere forskjellige motiver for å få det slik jeg ønsket.

 Lek med frihåndsquilting er jo også en utfordring. Her har jeg fått til notenøkkel og noter. Må jo prøve å holde seg til temaet.


Pianostoffet var jo helt perfekt til dette prosjektet da musikeren spiller orgel/piano. Fargene passet også bra til et mannfolk.

4 kommentarer:

RandiT sa...

Kunne ikke passet bedre da. Flott løper.

Atelielykke70 sa...

Å så fin da😉

evaj sa...

Tack för din medverkan på Visa och Berätta måndag samt din inspiration du ger oss alla!!Bambikram

Quilt och Söm sa...

Fin löpare och verkligen passande till en musiker! Din kviltning är fantastisk!
Kram