tirsdag 28. februar 2017

Gråtoner

Her har jeg laget en brikke og to mug rugs. Var med på en sew along hos Sweet Pea tidligere i år og her er resultatet. 

Her har jeg applikert så det var mye klipping rund disse små blomstene. Dette er laget ITH på broderimaskina mi som jeg er så glad i.

Disse er laget ut av et og samme stoff som var flerfarget, bildet blir litt misvisende i fargen. Resultatet ble bra og glad jeg valgte dette stoffet til dette prosjektet.

 Likte den største brikken best. Dette fordi det ble mer rom mellom blomstene - ble liksom renere.

Her kan dere se på mug rugen, de små blomstene ble veldig tette.

Var koselig å gi bort dette settet i går. Det ble veldig godt tatt imot og mottaker skjønte hva de var ment til. Gratulerer til 88-åringen som er min kjære far.


2 kommentarer:

weidemama sa...

Super mugrugs , Dateien von sweet pea sticke ich auch gerne !
Liebe Grüße von Wilma

RandiT sa...

Så tøffe mugrugs ! og Gratulerer med dagen i dag :)