fredag 22. desember 2017

Lilla til advent

Lilla til advent. Her har jeg laget en lysholder av bare sytråd. Det er utrolig morsomt å brodere lace, så masse fint man kan lage ut av det. 

Sommerfugler er koselig hele året. Her har det fått en 3D virkning. Jeg broderer sommerfuglene for seg og syr de på etterpå.

Man velger jo selv om man vil ha et vanlig t-lys nedi eller bruke de elektroniske. Blir flott lys av de - det vises ikke her - og denne er solgt så vanskelig å få vist det også.

På sidene er det brodert og laget til små hemper som jeg har tatt tråd og tvinnet de sammen.

Sommerfugler i magen til jul...... mye spennende på gang....

Vil få ønske alle mine følgere og andre en riktig god jul og et godt nytt år. Håper selv på et greit år også for dette året har jeg vært mange uker på sykehus bare pga en gallesten. Kom hjem etter siste innleggelse på tirsdag men nå skal det blir godt med jul og kose seg med familien. 

Ingen kommentarer: