fredag 1. juni 2018

Poser til bunadsko

Så ble det et langt opphold igjen med blogging. Akkurat to måneder. Jeg var så uheldig i påsken at jeg brakk overarm og kragebein - derfor har det vært veldig lite som har blitt gjort på den kreative fronten. Ellers også egentlig. Nå begynner jeg å komme tilbake til hverdagen men helt greit er det ikke ennå. Får ta det som litt trening og trene finmotorikk og musklene igjen så man kommer tilbake til det vanlige igjen.

17 mai og konfirmasjon. Ja det er vel ofte da man finner fram bunaden sin. Den blir ofte hengt bort igjen i en fin pose. Hva med skoene? De trenger vel også en fin pose for å holde seg fine til neste gang man skal bruke de.

Her har jeg laget et par poser til bunadsko - en praktisk pose.

Fine sko trenger en fin pose

Spenna på skoen er jo selveste smykke. Første bildet viser skoen sin spenne - andre bilde den broderte spennen... Ikke akkurat helt lik men...


Så får jeg håpe noen trenger noen slike poser til de fine bunadskoene sine.

Ønsker alle en riktig god helt i sommervarmen.

Ingen kommentarer: