torsdag 28. august 2008

Kvistene som ble til HJERTER :)



Så var det tid for å pynte litt i hagen, klippe hekk og andre busker. Når min mann klippet sibirkornellen (som er i bakgrunnen) tok jeg ut de lengste kvistene og lagde disse HJERTENE - blir fin dekorasjon til dør eller vegg. Jeg fant fram litt tynn ståltråd og surret rundt, før jeg formet de til et hjerte. De lange kvistene bare flettet jeg litt til slutt. Det er mye fint man kan lage av naturmateriell! Blomsten dere ser på bildet har vært like fine gjennom hele sommeren, navnet på den husker jeg ikke, men fin er den i alle fall. Syrommet mitt er også blitt med - i alle fall vinduet. Ha en god helg.

2 kommentarer:

Lise sa...

Hei!Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!Første gang jeg lagde noe i en serie, så artig at noen kommenterer akkurat det. Så fine hjerter du har laget, du ga meg en ide der, men jeg tror ikke det blir så mye mere hagearbeid på meg i år. Men gode ideer er fine å ha til neste sesong.....

gunnelsvensson sa...

Så vacker blå blomma! Hoppas din kurs blir bra!