onsdag 7. september 2011

Min nye BIL

Kjøpte en gang et lodd - og jeg vant igjen - denne gangen en bil :-)))))))))
Se den flotte bilden min da, er den ikke lekker?


Skulle bare ønske den hadde vært "litt" større :-)


Loddet kjøpte jeg i butikken til Kreative Ingema på Flisa i vår. Hun solgte lodder for Åsnes husflidslag og jeg var en av de heldige.


Det er en solid norsk lekelastebil produsert så nær opptil originalen som mulig, og i målestokk 1:10 som tåler røff behandling. Det står den skal tåle maks 100 kg - så er det noen som vil ha en tur så er det bare og si ifra. Firmaet som har laget bilen: Rismoen Verksted i Kirkenær.


Takker alle for de herlige kommentarene fra gårsdagen :-) hihihi.....

25 kommentarer:

RandiT sa...

Hehe så morsomt:) Men du får ikke kjørt den selv da;)

Elisabeth Solum sa...

Nå måtte jeg le. :)))) Men, det var da en tøff liten bil! :)
Ha en god dag!
Kos deg med kjøreturer i den nye bilen! :)
Klem

LeKaQuilt sa...

ha ha Og jeg som ble SÅÅÅ glad på dine vegne ....tjihiiii ... og det er jeg da fremdeles også .....HA HAA Ja der lurte du oss ! ....hehe

Oline sa...

:) ha ha, og eg som trudde du hadde vunne ein som var motorisert!! Reknar med at dine barn er for store til denne bilen, men du får ha den på lur, for du blir sikkert populær hos andre småtroll når dei kjem på besøk!

Ati sa...

Gratulerer!! En gang det vil komme en liten sjåfeur som vil gjerne kjøre med den ;-)

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Lol, og jeg som fortalte mannen min om deg. Faren hans vant en ordentlig bil en gang og jeg trodde at nå kjente jeg to heldiggriser.-)

Solveig Bloch sa...

Ler...jo den var kjempefin.Bruk den vel ;o)

Ann Tove sa...

Hm..har venta i spenning. Tenk kor heldig som har vunne ein bil... Jaja, den var no fin då, men eg såg for meg ein litt større sak, hehe.

jofridsquilt sa...

En god latter forlenger livet. Klem Jofrid

Rosehagen sa...

GRATULERER;)))
Den var kjempefin og veldig morsom..:)
Å så kjekt det hadde vært med en stor lastebil:D
Kanskje du kan ha den på slep etter den andre bilen??

Ha en flott dag med liten og stor bil;)

Klem fra Ann-M.

Unknown sa...

Den kan du få mange fine turer i. Du på planet mens noen drar deg rundt.. ... .......
Vi må få bilde av det også. Den er jo veldig fin.

Sølvi K.S. sa...

Du trengte jo en ny bil til å kjøre alle stoffene dine i, og denne er jo helt super.... og like stor (liten) som Lasse mente at den var.... ;-) Kos deg med bilen din på rusletur og ha en strålende dag. Stoooor klem fra søsra di. Glad i deg. :-D

Lindas hobbyhjørne sa...

"smiler" Den var jo kjempefin da :))
Ha en fin dag, klem.

ahli sa...

Gratulerer. Kjempeflott bil. Kjekk når du skal ut å handle.

Astrid

Trines hobby sa...

Haha trodde den var litt større:) men alt kan komme til nytte, så lykke til! Trine

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer med den flotte premien:)

Lisbet sa...

ja der lurte du oss godt. Men bilen var fin lell den .

Askepott sa...

Ha ha ha - gratulerer uansett. Jeg har et barnebarn som ville blitt glad om mormor hadde vunnet en sånn. Den va jo knalltøff. :-))

Heidi Marie sa...

Mente det var no muffens, ja - stemte det, gitt! Haha, men kuuuuul bil! Og guuuuul bil!

AnneH sa...

Hehe. Så herlig. Det var skikkelig flott bil du har vunnet da. Kan du ikke finne en nedoverbakke og sette deg bakpå (hm!) og suse avgårde? :)

Grethe sa...

((-: Helt topp altså;selv om du ikke får plass inni!!!! Men en liten pjokk blir nok glad;ja,alle fikk seg nok en latter nå,gøy:-))

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye den var kjempe fin.Du får hjemme den til barnebarn hvis du ikke har.Stilig bil.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Unknown sa...

Så utrolig tøff lastebil...
Smiler :-)

Langhol sa...

Vad härligt! Jag trodde det var en "riktig" du vann!

Unknown sa...

Gratis det er bare laget 350 stk. Av den Teso.