lørdag 19. desember 2009

Hjerter og advent

Endelig er hjertene ferdige og henger nå i vinduet. Det er samme mønster som jeg brukte på de jeg sydde i november. Hadde lyst til å sy de i annet en julefarger og ble veldig fornøyd med disse.
18. desember, ja skal snart pynte treet nå og se dette lekre julehjerter som jeg fikk i min kalender fra Hobbyvenn. Utrolig flotte kalenderpakker jeg har fått :-)
19. desember fikk jeg disse lekre arkene + sølv og gullpenn. Skal bli koselig og lage noe av dette :-) En stoooor takk til deg Hobbyvenn. Tøflene har vært flittig brukt også :-)

7 kommentarer:

Grethe sa...

Så lekre hjerter. Nydelig hjertegave også.
Kos deg med arkene dine i morgen de var også lekre - det er slik dagene før jul skal være ......kos .....og hygge.
Ønkser deg fortsatt en fin helg :0)

Torilpia sa...

De "julekurv" hjertene var veldig fine .. :o) Blir ikke det mye "pirk-arbeid" å få til pent?

Veldig mye fint å se her inne - legger meg til som følger jeg :o)

Ha ei fortsatt fin helg - den siste adventshelga før jul.

Torilpia

Anonym sa...

Hei.Så mye fint du fikk.Nydelige hjerter.Har sett mønster på dem en plass men husker ikke hvor.Har kunne tenkt meg å prøve å lage slike.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil

Inger sa...

Så lekre hjerter du har laget og jammen får du mange flotte kalendergaver!

Ha en fin søndag Tone!

Klem

hobbyvenn sa...

Så flotte hjerter du har laget. Disse er nok flott i vinduet ja... Tusen takk for alle fine gavene så langt. Du har vært kjempeflink til å finne på gaver!

Laila sa...

Så flotte desse hjerta var! Hadde tenkt å lage nokre slike eg òg, men kom aldri så langt. Neste jul, kanskje?? ;) Ser ut som du har vore svært heldig med kalendervennen din. Utruleg masse fine gåver du har fått i desember. God jul til deg frå meg!

rule sa...

Kjempe fine hjerter!!! Kom tilfeldigvis innom bloggen din...og jeg vil gjerne følge deg videre hvis det er ok...for her var det mye inspirasjon og hente!!!!
God jul!!!
Hilsen Ruth